ANDIJON DAVLAT TIBBIYOT INSTITUTINING BARCHA TALABALARI DIQQATIGA! – Andijon davlat tibbiyot instituti
Welcome to Andijon davlat tibbiyot instituti   Click to listen highlighted text! Welcome to Andijon davlat tibbiyot instituti
(0-374) 223-94-60
Andijon sh. Yu.Otabekov 1-uy

ANDIJON DAVLAT TIBBIYOT INSTITUTINING BARCHA TALABALARI DIQQATIGA!

18:00 12.04.2022

ADTI QUYIDAGI BO‘SH ISH O‘RINLARNI E’LON QILADI

 

Kafedra nomi Lavozimi Ish me’yorlari Izoh
1. Raqamli ta’lim texnologiyalari bo‘limi Vebdizayner 0,5 Html,Php, Javascript yoki Python programmalarni bilishi kerak
Texnik 0,5 “Sistemnoye administrirovaniye”da ishlashni bilishi kerak
Texnik qo‘llab-quvvatlash bo‘limi boshlig‘i 1,0 “Sistemnoye administrirovaniye”da ishlashni bilishi kerak
Kompyuter zali mudiri 0,5 “Sistemnoye administrirovaniye” da ishlashni bilish kerak
2. Axborot-resurs markazi bibliograf 1,0 3-bosqichdan yuqori bosqich talabasi bo‘lishi va AKT va chet tilini bilishi kerak
Kutubxonachi 0,5 3-bosqichdan yuqori bosqich talabasi bo‘lishi va AKT va chet tilini bilishi kerak
3. Texnik-foydalanish va xo‘jalik bo‘limi Texnik 0,5 AKT va chet tilini bilishi kerak
Slesar-santexnik 0,5 Bino-inshoatlar va o‘quv xonalaridagi mavjud suv, gaz va boshqa kommunikatsiya tizimlarni soz holatda ekanligini o‘rganib chiqish, aniqlangan gaz, suv, isitish, kanalizatsiya tarmog‘i tizimidagi barcha nosozliklarni o‘z vaqtida sifatli sozlash.
Duradgor 1,75 Duradgorlik mexanizmlari va stanoklardan foydalanishni bilishi kerak
4. Xorijiy tillar kafedrasi Kabinet mudiri 1,0 AKT va chet tillaridan biri yoki rus tilini bilishi kerak
5. Fakultet terapiya kafedrasi Kabinet mudiri 1,0 AKT va chet tillaridan biri yoki rus tilini bilishi kerak
6. 1-UASh tayyorlash kafedrasi Kabinet mudiri 0,5 AKT va chet tillaridan biri yoki rus tilini bilishi kerak
7. Gospital va shoshilinch pediatriya kafedrasi Kabinet mudiri 0,5 AKT va chet tillaridan biri yoki rus tilini bilishi kerak
8. Dermatovenerologiya kafedrasi Kabinet mudiri 0,5 AKT va chet tillaridan biri yoki rus tilini bilishi kerak

 

 

Skip to content Click to listen highlighted text!